torsdag den 22. marts 2012

22.3 Pandekager med citron

Pandekager er og bliver en uomtvistelig succes. 
Pandekager passer på en ejendommelig måde perfekt i munden; ja, rent faktisk vil jeg sætte min bedste hævekurv på højkant og påstå, at der absolut må sidde en flok receptorer i hjernen, der udelukkende venter på pandekage. Når impulserne så endelig dukker op, skal jeg garantere dig for, at der er fest. Pandekagefest.


Jeg elsker pandekager med citron og sukker, eller syltetøj og sukker, eller ahornsirup og ahornsirup, eller sirup, eller syltetøj og is..... 

...eller nutella og bananer, eller cointreau og sukker, eller friske bær og is, eller.....
Nemlig.

1 kommentar:

  1. Det MÅ være en familie svaghed, jeg elsker simpelthen bare også pandekager med div fyld.

    Når jeg så har smagt en masse, ender jeg altid med en helt almindelig med sukker til sidst. Hvem der bare havde spist hos dig!!!!!

    SvarSlet