mandag den 6. juni 2011

2.-5. juni: Kristi Himmelfartsferien

Hvilken ferie og hvilket vejr!
- Af samme årsag kan jeg heller ikke nære mig for at vise mere end bare madbilleder denne gang; det har været nogle dejlige dage.

















Jeg har (bortset fra en portion havregrød) ikke rørt så meget som en grydeske, men forventningsfuldt sat mig foran en stribe lækre retter og menuer, som andre har lagt sig i selen for at lave til mig og de andre venner eller gæster.










Vi har kørt land og rige rundt - vi skulle nok have løbet! I hvert fald kiggede min mand sigende hen over tyndstegen, oksefilet'en og bearnaise-saucen på sin tallerken og sagde: "nu kan vi da vist godt spise vegetarisk de næste to dage ovenpå al den festmad"......og nu har han sagt det. I saksen sidder han!

Tilbage til køkkenbordet fra i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Nå det var da godt, at du igen fandt blækhuset. Man har jo opbygget en vis afhængighed af lige at gå ind på din blog inden sengetid for at se, om der skulle være et eller andet spændende, som kunne give idéer til morgendagens aftensmad. Kigger ud på spidskålene i haven. Det har vist lidt lange udsigter. Må hellere gå til angreb på et supermarked een af de næste dage.
    Ser frem til vegetardagene.

    SvarSlet
  2. Det glæder mig meget, hvis jeg kan være til inspiration.
    - Jeg bliver nu også glad for at MODTAGE gode ideer og nye indput, så skriv endelig hvis der er noget godt og spændende, som bare skal afprøves :)

    SvarSlet