onsdag den 1. juni 2011

1.6 Tænk, at det skulle gå sådan..


Man må jo holde, hvad man lover.
Måske er du med på hvad jeg hentyder til. Hvis du ikke er, må du klikke tilbage og læse den 6.5, hvor jeg kækt har skrevet om pizza- men jeg vil love dig for, at det er ikke nær så sjovt at fremvise et stykke pizza i virkeligheden, som det var at skrive om det. Kæphøj, det var lige netop det, jeg var den 6.5... men har man sagt A - og alt det der.
Der var lagt planer for køkkenbordet, det var der rent faktisk. Så kom en tur ind til den lidt større by i vejen for alle udskejelserne, og på vej hjem kl. 18.37 var vi rørende enige om, at de planer måtte se sig om efter en anden dato.
God Kristi Himmelfarts ferie til alle!

1 kommentar:

  1. Nåh ja, det sætter jo ikke gang i det vilde, hvad fortællekunst angår.
    En anden side af samme sag.....jeg kunne da godt lige have spist sådan et stykke pizza lige nu:-)

    SvarSlet